• 1 Foreningen kan profilere sig professionelt på nettet - let og hurtigt
  • 2 Bestyrelse og administrator deler hurtigt informationer og nyheder med beboerne
  • 3 Systemet integrerer med administrationens dokumenter, så de kan hentes døgnet rundt via selvbetjening
  • 4 Integrationen til korttjenester får vist foreningens placering på interaktivt kort – inklusive rutevejledning til foreningen
  • 5 Nyhedsbrevet gør det muligt at sende informationer direkte til beboerne pr. mail – og beboerne kan selv vedligeholde deres data og opdatere mail, telefon m.m.
  • 6 Andelshavere kan håndtere alt omkring andelsoverdragelser på få minutter og med korrekt information til administrator og bestyrelse
  • 7 Beboerne kan skrive opslag til hinanden uden bestyrelse eller administrator skal bruge tid

Få den optimale hjemmeside til dine kunder!

Vil du som privat administrationsselskab eller boligforening gøre arbejdet for bestyrelserne lidt lettere, er dette tilbud noget for dig!


I mange foreninger efterspørger beboerne en hjemmeside, hvor vedtægter, budgetter, oversigt over kontaktpersoner, referater fra generalforsamlinger m.m. kan findes døgnet rundt. På den baggrund har vi udviklet et system, der opfylder ønsket - og mere til.

Vi har brugt vores mange års erfaring med forenings- og udlejningsejendomme til at udvikle intet mindre end den optimale hjemmeside til foreninger. Der er tilmed mulighed for at dele såvel dokumener som økonomiske data med foreningerne via hjemmesiden.

Alle kan være med
Ofte kræver det viden om f.eks. html eller om særlige programmer at lave en hjemmeside. Med en foreningshjemmeside er hele skabelonen klar fra start! Webredaktøren kan gå i gang fra dag ét med lægge fotos, tekster og diverse dokumenter på.
Alt redigeres via internettet og der kræves intet andet end en computer og internetadgang. Samtidig har vi sørget for, at systemet er så brugervenligt, at kan man Word, så kan man også redigere en foreningshjemmeside.

Åbent eller lukket
Hjemmesiden er delt op i tre områder: ét tilgængeligt for alle, ét andet kun for beboerne og ét tredje kun for bestyrelsen. Redaktøren af hjemmesiden bestemmer selv hvilke informationer, der lægges hvor.

Uanede muligheder
Benyt tilbuddet og giv ejendommen en verden af muligheder på internettet. Få vist fotos af ejendommen, arealerne m.m., annoncér boliger til salg eller leje, orienter om hvad der sker via kalenderen, læs beboernyheder og meget andet!
I området, der er beregnet til beboerne, kan der uploades regnskaber, vedtægter, budgetter og andre dokumenter – alt sammen tilgængeligt for beboerne døgnet rundt. På den måde kan der blot henvises til hjemmesiden, når der kommer forespørgsler på generelle informationer.

Spar tid og penge
Bruges det indbyggede nyhedsbrev, kan bestyrelsen fremover sende informationer pr. mail eller SMS til beboerne – og med et klik også samtidig lægge nyheden på hjemmesiden. Det betyder at der kun skal deles papir ud til et fåtal af beboerne og bestyrelsen dermed sparer tid og ressurser.

Sådan kan I tilbyde jeres kunder egen hjemmeside
Intet her i livet er som bekendt gratis – men det er som ikke så forfærdelig langt fra. Som administrator/boligforening køber I startpakken for et éngangsbeløb.
Startpakken inkluderer tilpasning af design til jeres ønsker (farver og logo), tilpasset salgs- og markedsføringsmateriale, kursus for dine administratorer og support til foreningerne, så dine egne ansatte ikke skal bruge deres tid på dette.

Fordele
Summerer vi op på, hvorfor I skal kunne tilbyde hjemmesider til jeres kunder, kan det siges ganske kort: En hjemmeside styrker båndene til jer som administratorer - og øger kendskabet til jeres selskab fra ofte kun bestyrelsen til stort set alle beboerne.


Tilbage


Christian Ringbæk

Christian kender it- og web-branchen som webmaster og newbizz-ansvarlig i 10 år.

Christian har i 10 år arbejdet i JP/Politikens Hus med nogle af Danmarks mest benyttede hjemmesider; EB.dk, Pol.dk, artikeldatabasen InfoMedia samt billeddatabasen Polfoto. De seneste 5 år har Christian været webmaster og dtp’er i Kuben Ejendomsadministration A/S med funktioner for hele koncernen. Christian er uddannet inden for design, marketing og kommunikation.

 

Kontakt Christian på 22 43 96 50 eller send en mail til Christian



Prosedo
Nyvej 16C, 2.
1851 Frederiksberg C
telefon 22 43 96 50
info@prosedo.dk
 
Send link til en ven

Til (e-mail adresse) *

Flere adresser kan adskilles med komma eller semikolon - f.eks.: navn@firma1.dk, navn2@firma2.dk, navn3@firma3 etc

Fra (din e-mail adresse) *

Kort besked til modtager (valgfri)